روزنوشت

روزنوشت های یک دیوانه

روزنوشت

روزنوشت های یک دیوانه

Don't Judge

چند سال پیش واسه طب صنعتی که رفتم دکتر آزمایشگاه گفت توی آزمایش آنزیم کبدت خیلی بالاست شاید توی آزمایش اشتباه شده میتونیم از همون نمونه خون دوباره تست بگیریم یا اینکه دوباره ازت خون بگیریم ولی بهتره که دوباره خون بگیریم. منم قبول کردم و رفتم پیش نمونه گیری که دوباره نمونه بگیرن. دختره کاغذ رو که دید توش آزمایش آنزیم های کبدی نوشته شده

 گفت: آنزیم کبدت بالا بود 

گفتم: آره

 گفت: مشروب میخوری؟

 گفتم: نه چطور؟

 گفت: آخه هرکی مشروب بخوره آنزیم های کبدش اینجوری میشه.

گفتم: بله هرکی مشروب بخوره آنزیم کبدش بهم میریزه اما هرکی که آنزیم کبدش بهم ریخته که لزوما مشروب نخورده.

دیگه هیچی نگفت. چرا ما انسان ها عادت داریم زود قضاوت کنیم. از کوچکترین نشونه بزرگترین و احتمالا بدترین نتیجه رو میگیریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین شنبه 23 بهمن 1400 ساعت 01:43 https://yakroozeno.blogsky.com/

اصلا به او مربوط نمیشده بپرسه!

بله ولی بعضی ها اینقدر گستاخ هستند که خودشون رو نخود هر آشی بکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد